2012. július 14., szombat

Magyar rendszámmal az úton

Ma kirándulgattunk kicsit a környéken, megnéztünk néhány helyet, ahol potenciálisan elérhető lakásokat találtunk. Alap esetben, ahogy azt a szabályok részben is ecseteltem, mindenki békésen araszol 50-nel az utakon, nincs semmi jele kapkodásnak, sietségnek...Amíg valaki elé be nem navigál a GPS a telített, szűk mellső sávba! Nem tudom, hogy a rendszámunk nem volt szimpi a középkorú svájci mamkának, vagy alapból sietett, de padlóig nyomta a gázt, amint észrevette, hogy be szeretnék elé sorolni...:) Mondjuk engem sem abból a fából faragtak, hogy megvárjam, amíg 300 méter múlva tök más irányba vinne el az autópálya bevezető szakasza, kard ki kard, lepadlóztam én is! :) Befértem, kicsi és erős a kocsi. Aztán amint besoroltam, intettem, hogy köszönöm, és ezzel azt gondoltam, hogy „this is the beginning of a beautiful friendship”...:) Aztán navigátorom gyorsan nyomott egy újabb hamarosan jobbra fordulás instrukciót, és hogy-hogy nem, a mamka ismét hamarabb vágott ki egy tized másodperccel a külsőbe...Nem ám, Rocky sosem adta fel a 2. menetben: újabb padló, újabb besorolás! :) Egyébként nem presztízsből csinálom: szimplán ekkora volt a forgalom a sávokban és a mamka mögött is egyfolytában érkeztek az autók: biztosan szombat délutáni bevásárlókörút, vagy ki tudja, mit csinálnak a helyiek ilyen tájt...Tehát alapból simán elengedném, ha lenne mögötte hely, de most nem volt, all apologies...:) Ekkor a mamka már pirosra váltott, mint a svájci zászló nagy része...:) A következő lehetőségnél kisorolt mellénk a másik sávba és dühödt arccal jelezte: Guten Tag, KÍVÜL TÁG!!! :) Oké, Frau Switzer, nem kötözködöm többé: rájöttem, hogy tök igaza van...Forgalmi szitu ide vagy oda, ő itthon van, én meg „ungarische nie danke” vagyok a szemében...:) Legközelebb már tudni fogom: a magyar rendszám nem a legjobb eszköz arra, hogy svájci barátokat szerezzünk...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése